Friday, June 22, 2012

Max Solbrekken World Mission / Europa For Kristus trenger Din Hjelp - Post Giro Nummer 7877 08 56964 - Pastor Max Solbrekken

STOR SEIER PÅ VISJON NORGE TV, Sørlandet og Ål


Av pastor Max Solbrekken, D.D., D.Th.


Møtene fra 31 mai like til 19 juni 2012 vær meget velsignet av Gud. Jeg sto på sammen med Jan Hanvold og Geir Apold i to uker pa Gjestegård vær kveld fra 6 til 8 og da på Visjon Norge TV fra 8,30 til 10 eller 11. 


Det kom inn mellom 500 - 1000 bønnebejær hver kveld. Mange ble frigjort. Halleluja for sann en Frelser som vår Mektige Jesus Krist.! 


Møtene i Froland på New Life Vekkelse og Misjon Senter med pastor Knut Olav og Vigdis Dalen var meget salvet av vår Herre. Store ting skjedde der til Guds ære. Visjon Norges Bønneleder Svein som kjørdet meg til Froland og Ål er en bønnensmann og skal uten tvil bli en sterk Norges Evangelist i fremtiden.


 Det var så godt å være med Helge og Karin Svanåsen igjen og høre at de har siden vi hjulpet dem å komme sammen med de muslimske innvandringer i august 2001, har de døpt nesten 1,000 muslimer til troen på Jesus Kristus. 
O, så stort.!!! Halleluja.



Jeg skulle ønske at alle menighets ledere i Norge ville snakke med Helge og Karin og høre hvordan de også kunne nå muslimer for Jesus og redde Norge fra den plannlagte Europiske Caliphate som de ser frem til. 


Be for oss og hjelp støtte oss med din gave for Misjonen. Takk så mye min kjære Venner i Jesus Kristus, Verdens eneste Frelser!

- Max Solbrekken post giro nummer 7877 08 56964

1 comment:

  1. Hallo til Jan Hanvold og visjonorge
    En velsignet Nytår Januar, 2019
    Jeg ser at dere går stadig frem over tilomed at Satan raser mot dere. Han er ingen fiende imot Gud på grun at hun ble slott på Golgata's høyde. KJØR FREMOVER min kjære venn. Stor hilsen fra Max Solbrekken i Jesu dyrebara navn. Amen P.S. Skal prøve å komme til Norge på vårtiden. Jeg savner den gode gammel landet!

    ReplyDelete